Το Central Physio Clinic διαθέτει εξειδικευμένα φυσικοθεραπευτικά μέσα που βοηθούν στην αντιμετώπιση διαφόρων παθήσεων. Ο εξοπλισμός τελευταίας τεχνολογίας και η εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων παρέμβασης αποτελούν τον πυλώνα για την πλήρη εξάλειψη των συμπτωμάτων και την γρήγορη επιστροφή του ατόμου στις καθημερινές του δραστηριότητες. Στα κυριότερα φυσικά μέσα που χρησιμοποιούνται περιλαμβάνονται:

• Ηλεκτροθεραπεία
    • Θεραπεία υπερήχων
    • Διαθερμία
    • Tens
    • Laser
    • Ιοντοφόρεση
    • Θερμοθεραπεία-Κρυοθεραπεία

Θεραπεία με TECAR (INDIBA® activ)

Η κορυφαία θεραπευτική επιλογή για την αποκατάσταση μυοσκελετικών παθήσεων με επιστημονικά τεκμηριωμένη κλινική αποτελεσματικότητα!

Η θεραπεία INDIBA® activ βασίζεται σε μια μοναδική και πατενταρισμένη τεχνολογία ραδιοκυμάτων και μπορεί να συνδυαστεί με θεραπευτικούς χειρισμούς, κινησιοθεραπεία και άλλες τεχνικές για καλύτερα αποτελέσματα. Μέσω ενός εξειδικευμένου πρωτόκολλου αποκατάστασης επιτυγχάνεται ταχύτερη επούλωση των ιστών, σημαντική μείωση του πόνου και άμεση επιστροφή του ασθενούς στην καθημερινότητα.

Ενεργοποιεί βιολογικούς μηχανισμούς με θερμικό και μη θερμικό τρόπο και για το λόγο αυτό η θεραπεία είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική στο οξύ και υποξύ στάδιο καθώς και σε χρόνιες παθολογίες. Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η μοναδική κλινικά τεκμηριωμένη θεραπεία ραδιοσυχνοτήτων που μπορεί να δράσει άθερμα, καθιστώντας την ιδανική για χρήση ακόμη και στην οξεία φάση μειώνοντας τον πόνο, το οίδημα και την φλεγμονή. Εξαιτίας των παραπάνω μοναδικών ιδιοτήτων, αποτελεί θεραπευτική επιλογή για χιλιάδες επαγγελματίες υγείας στο χώρο της Αθλητιατρικής και Φυσικοθεραπείας.

Η θεραπεία INDIBA®activ ενδείκνυται για την πρόληψη και αντιμετώπιση πολλών μυοσκελετικών παθήσεων. Συγκεκριμένα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οξείς τραυματισμούς, μετεγχειρητικά, σε χρόνιες παθήσεις καθώς και για προετοιμασία ή αποθεραπεία αθλητών. Ακόμη, προσφέρει μια αποτελεσματική και ανώδυνη λύση στην διαχείριση των δυσλειτουργιών πυελικού εδάφους τόσο σε άνδρες, όσο και σε γυναίκες.

Ενδεικτικά αναφέρονται τα εξής:

Οξείς τραυματισμούς και μετεγχειρητικά:

• Επικονδυλίτιδα Αγκώνα
  • Συμφυτική Θυλακίτιδα (παγωμένος ώμος)
  • Θυλακίτιδες
  • Τενοντοπάθειες
  • Μυϊκές Κακώσεις
  • Μυϊκούς Σπασμούς
  • Διαστρέμματα
  • Κατάγματα, αρθροπλαστικές

Χρόνιες παθήσεις:

• Οστεοαρθρίτιδα
  • Πόνοι μέσης
  • Αυχενικό Σύνδρομο
  • Trigger points
  • Λεμφοιδήματα

Θεραπεία με shockwave

Η επανασταστική μέθοδος θεραπείας shockwave ή θεραπείας κρουστικών κυμάτων χρησιμοποιείται από πληθώρα φυσικοθεραπευτών τα τελευταία χρόνια για την αντιμετώπιση μυοσκελετικών παθήσεων. Πρόκειται για μια ανώδυνη, μη επεμβατική μέθοδο θεραπείας, η οποία βασίζεται στα ακουστικά κύματα. Τα κύματα αυτά, μεταφέρονται από το έμβολο του κρουστικού υπερήχου στο σώμα και συγεκριμένα στην επώδυνη περιοχή. Με τον τρόπο αυτό, επιτυγχάνεται αύξηση αιματικής ροής στο σημείο της βλάβης, σημαντική μείωση του πόνου και αποκατάσταση της κινητικότητας.

Σύμφωνα με ερευνητικά δεδομένα, οι κυριότερες ενδείξεις για θεραπεία shockwave είναι οι εξής:

• Άκανθα πτέρνας
  • Πελματιαία απονευρωσίτιδα
  • Ασβεστοποιός τενοντίτιδα
  • Σύνδρομο πρόσκρουσης
  • Επικονδυλίτιδα και επιτροχιλίτιδα αγκώνα
  • Τενοντοπάθειες
  • Σύνδρομο λαγονοκνημιαίας τανίας
  • Σημεία πυροδότησης πόνου (trigger points)

Γιατί να επιλέξω τον κρουστικό υπέρηχο;

• Μη επεμβατική θεραπεία
  • Κανένας κίνδυνος μόλυνσης
  • Ποσοστό επιτυχίας 60-80%
  • Άμεσα αποτελέσματα
  • Μειωμένη χρήση φαρμάκων

Έχει παρενέργειες;

Οι παρανέργειες που είναι πιθανό να εμφανιστούν, στις περισσότερες περιπτώσεις, υποχωρούν σε 3-7 ημέρες και αφορούν: πόνο, ερυθρότητα δέρματος, αιμάτωμα, οίδημα μαλακών μορίων, αιμωδία, ναυτία και ζαλάδα.